Titkárság

Titkárság

Adminisztrációs

  • A polgármesteri és alpolgármesteri feladatkörökkel összefüggő ügyviteli és adminisztratív feladatok ellátása.
  • A városvezetés (polgármester, alpolgármesterek, jegyző, aljegyző) protokolljának egyeztetése, előkészítése, szervezése.
  • Segíti jegyző-aljegyző adminisztrációs és szervezési feladatait.
  • A polgármester feladatköréhez és egyéb megbízatásához kapcsolódó ügyintézés.
  • A lakosságtól beérkező javaslatok, problémák összegzése, az általánosítható tapasztalatok alapján megoldási alternatívák kidolgozása.
  • Együttműködés a megye azon szervezeteivel, amelyek európai integrációs feladatokat is végeznek.
  • A Társulásokkal összefüggő ügyviteli és adminisztrációs feladatainak ellátása.
  • Postázás és a sokszorosítás.

Irattár

  • A keretein belül működteti a központi irattár és a teljes postaforgalmat. Ellátja a központi iktatással, irattárazással, selejtezéssel és a maradandó értékű iratok elhelyezésével kapcsolatos feladatokat.
  • Gondoskodik az iratkezelési szabályzat és annak mellékletét képező irattári terv elkészítéséről és évenkénti felülvizsgálatáról. Ennek érdekében folyamatosan egyeztet a véleményező Magyar Nemzeti Levéltár Baranya Megyei Levéltárával és az azt jóváhagyó Baranya Megyei Kormány Hivatallal.
  • Gondoskodik az iratkezelési szabályzatban foglaltak végrehajtásáról, az irattári tervek és iratkezelési előírások folyamatos összhangjáról az alkalmazott informatikai eszközök és eljárások, valamint az iratok szakszerű és biztonságos megőrzésére alkalmas irattár kialakításáról és működtetéséről.
  • Az ASP-iratkezelő keretrendszerben részt vesz az elektronikus iratok ellenőrzése, betanítása, keretrendszer tovább fejlesztésében.

Egyéb feladatok

  • A Gazdálkodási és Intézményellenőrzési Osztállyal egyeztetve végzi az önkormányzat és intézményei, valamint a KÖH irodaszer, takarítószer beszerzéseit.
  • Segíti a Humánpolitikai Iroda jogi feladatainak ellátását.
  • Kezeli a KÖH hirdetőtábláját, intézi a hirdetményekkel kapcsolatos jegyzői feladatokat.
  • Gondnoki feladatok:
    • a KÖHi épületek őrzés-védelméért,
    • a portaszolgálatért és
    • a telefonközpont kezelésért.
    • a takarítás
  • Az önkormányzati rendezvények, esküvők, fogadások technikai előkészítése.
  • Végzi a jegyzői hatáskörbe tartozó, termőföld elővásárlással és előhaszonbérlettel kapcsolatos feladatokat.

 

Ügyintézők:

Név/beosztás

Telefon

Email

Feladat

Reizingerné Kernyák Judit

 73/570-001 

 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Titkársági feladatok ellátása, irattári és gondnoki feladatok